FAQ
We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over wijn in het algemeen, over ons assortiment of over onze diensten. Kijkt u eerst even in ons overzicht van veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, mail ons dan gerust.
Veel gestelde vragen
+
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?Jouw bestelling wordt binnen 2 werkdagen aangeboden bij onze vervoerder. Zodra wij het pakket hebben aangeboden krijg je hiervan bericht. Het kan soms gebeuren dat een fles niet op voorraad is. (Hier voor nemen wij contact met u op voor een passende oplossing.) Zodra je pakket is overhandigd aan de vervoerder ontvang je van ons per email een Track & Trace code. Hiermee is het mogelijk het pakket ook zelf te volgen.
+
Zijn er bezorgkosten?Ja wij zijn genoodzaakt om bij bestelling onder de € 70,- verzendkosten te berekenen. De verzend kosten bedragen dan € 7,50 binnen Nederland.
Bestellingen boven de € 70,- zijn de bezorgkosten binnen Nederland gratis.
Bestellingen boven de € 70,- zijn de bezorgkosten binnen Nederland gratis.
+
Wat zijn de betaalmogelijkheden?Het is mogelijk om op de volgende manieren te betalen:
IDEAL
PayPal
Bancontact
Overboeking
IDEAL
PayPal
Bancontact
Overboeking
+
Kan ik een bestelling retour sturen?Als een van de producten niet bevalt kunt u deze binnen 14 dagen retour sturen. Stuur de wijn in originele verpakking gefrankeerd retour. Wij raden ook aan om de originele verzend verpakking te hergebruiken om de kans op breuk tijdens verzenden te verminderen. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigenrekening. De producten dienen in onbeschadigde staat bij ons retour te worden aangeleverd. Zodra de producten bij ons zijn gecontroleerd wordt het aankoop bedrag terug betaald.